7. huhtikuuta 2013

05/04/13

Ruokapäiväkirja 05/04/13:

Aamupala:
* lihapasteija
* kuppi kahvia

Päivällinen:
* perunamuusia
* jauhelihapihvi
* salaattia + kastike
* raejuustoa
* 2 dl maitoa

Iltapala:
* porkkanasiipaleita
* 1 pullo valkoviiniä
* siideri
* minttuviinashotti

Yöpala:
* 2 ruisleipää + Oivariinia + juustoa
* kurkkua

Meillä oli illan ohjelmana tosiaan koulun järjestämä saunailta, jossa otin alkoholia taas vaihteeksi. Nyt ei oo enää muita tekosyitä juoda, joten eiköhän tää alkoholin välttely ala taas uudelleen. Join tuon määrän juomia yhteensä n. 7 tunnin aikana, joten seuraavana aamuna ei ollut pahaa oloa lainkaan (muuta kuin se perinteinen nuhjuinen ja hieman väsynyt).

Baarireissukin oli todella mukava, vaikka eräs tyttö hieman hämmensikin siinä ja sai mun veren välillä kiehumaan. Kyseessä oli takertuja-tyyppinen henkilö, joka kulki koko illan mun kannoilla, niinkö pieni koiranpentu ja puhui koko ajan paskaa. En saanut jutella edes omien miespuolisten luokkakavereiden ilman, että se tunki naamansa siihen ja kimitti, että "joko oot unohtanut poikaystäväsi". Siis mitä h*lvettiä? Oon tuntenut tytön yhden illan verran ja se jo saarnaa mulle siitä, kenen kanssa juttelen.

Ja tämän ymmärtäisi, jos olisin oikeasti tyrkyttänyt itseäni jotenkin tai vihjaillut jotain, jonka voisi ymmärtää väärin. Mutta ei, minä kysyin kuulumisia henkilöiltä, jotka olen tuntenut kohta vuoden verran. Kaiken maailman jengiin sitä välillä törmääkin. Mulla iski väsymys kahden aikaan ja lähdin kävelemään kotiin päin, missä mun oma kultsi oli vielä hereillä. Oma kulta on se paras kulta! <3

Kuva: Silind

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!