12. huhtikuuta 2013

11/04/13

Ruokapäiväkirja 11/04/13:

Aamupala:
* puuro
* 1 dl karviaisboysenmarjakeittoa

Lounas:
* 4 nakkia
* hieman lohkoperunoita
* porkkanaraastetta
* salaattia

Välipala:
* kuppi kahvia

Iltapala:
* 2 kebakkoa
* salaattia
* maissia

Kävin tänään piiiiiitkästä aikaa koulussa syömässä (olin tosin pitkästä aikaa pitkän päivän koulussa) ja pakko todeta, että kerrankin siellä oleva sapuska maistui jopa jollekkin. Tosin kuka voi pilata nakkien ja perunoiden lämmittämisen?

Tehtiin J:n kanssa iltapalaksi kebakoita. Mä söin kaksi ja J loput. Oon tosi kateellinen sille siitä, että tyyppi voi syödä ihan mitä vaan ilman, että se näkyy missään. Tosin tyyppi kuluttaa hirmu määrät energiaa reeneissä, joten kaippa sitä urheilullinen kaveri tarviikin enemmän ruokaa. J on tottunut myös syömään jotain tosi raskasta iltapalaksi. Mä oon tänä vuonna koittanut keventää vähän noiden iltapalojen suhteen, mutta se ei oo aina helppoa. Onneksi kaikenlaiset salaatit (lisukkeena hieman jotain lihaista) on vienyt mun sydämen toivottavasti lopullisesti!

Kuva: Silind

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!