1. huhtikuuta 2013

Viikokatsaus 13/2013

Laihdutusviikko 7

VIIKON OLO
Kiitos loman, pienen sievän kännin ja sen tuoman mielenrauhan takia (tajusin, että ei tämä oo mikään elämää suurempi asia) fiilis on aivan mahtava! Mulla on tällä hetkellä just sellanen rakastankokomaailmaa -olo ja se välittyy myös suhtautumiseen omaan toimintaan. Oon tosi ylpeä viikon liikunnan määrästä ja nautin oman kehittymisen seuraamisesta.

VIIKON SYÖMISET
Syömiset meni mun mielestä tosi hyvin. Ei mitään suurempia repsahduksia ja söin ihan (omasta mielestä) riittävästi ja monipuolisesti. Ajattelin, että niin kannattaa tehdä, kun tavoitteena oli kuitenkin liikkua tällä viikolla se 9 h ja sitä ei ihan syömättä jaksa saavuttaa.

VIIKON LIIKUNNAT
Maanantai: reipas kävely 3 h 10 min
Tiistai: reipas kävely 35 min
Keskiviikko: reipas kävely 1 h, juoksu/hölkkä 20 min
Torstai: reipas kävely 1 h
Perjantai: reipas kävely 45 min
Lauantai: käsitreeni 20, reipas kävely 2 h
Sunnuntai: -
YHT: 9 h 10 min

Sain ekaa kertaa jo lauantaihin mennessä koko viikon liikuntatavoitteen täyteen. Voi jumalauta se fiilis oli jotain puhdasta iloa! Oon huomannut myös jalkalihaksissa kehitystä (ja kasvua), joten mulla on vähän sellainen fiilis, että kiloja ei oo kauheesti tippunut, vaan kropassa on tapahtunut sitä kuuluisaa kiinteytymistä. Jeee!

Kuva: weheartit

2 kommenttia:

  1. Hienosti jaksat liikkua ja tunteja kertyy sulle tosi paljon! Hieno homma! :) Tsemppiä jatkoon!

    VastaaPoista

Kiitos, kun piristit päivääni!