10. huhtikuuta 2013

Kriiseilyä

Oon koko tän projektin ajan yrittänyt kuunnellat omaa kroppaa näiden syömisten suhteen. Jos päivällä tekee mieli syödä kaksi kertaa hyvinkin lyhyen ajan sisällä, se on ok. Ja jos illalla ei enää tee mitään mieli, se on ok. Eli en siis pakota itseäni syömään iltapalaa, koska väkisinsyömisestä tulee huono olo ja se on takuuvarma keino saada uusia ruokainhokkikyllästymisiä.


Jotenkin mua vaan on alkanut pelottaan viime aikoina se, kun joka paikassa hoetaan sitä, että "kaikki v*ttu syö sen 5-6 kertaa päivässä ja pitää ne ruokavälit säännöllisenä, muuten on huono ihminen". Neljä ehkä onnistuu, mutta miten ihmeessä mä saisin edes viisi kertaa täyteen? No toki niitä päiviä löytyy Ruokapäiväkirja -tagin alta, mutta yleensä niistä kaksi "ateriaa" on välipaloja, jollon oon juonut kahvin ja syönyt jonku välipalakeksin. Apua, joudunko laihduttajien helvettiin tai johonkin?

Kuvat: weheartit

En tosiaan koskaan ollut mikään himosyöjä, vaan syön edelleen saman verran "oikeaa" ruokaa, kuin ennen (olen tästä aiemminkin maininnut). Oon jättänyt karkin pois, joita mulla meni valehtelematta toista pussia/suklaalevyä päivässä. Myöskin jokapäiväiset sokerilimsat ja sipsit jätin pois. Kuinkakohan paljon noista tulee kaloreita päivässä, kun painokäyrä meni kuitenkin koko ajan ylös ja nyt mennään ihan ihan hyvää tahtia alas? Haluan ajatella, että tällainen "laihduttaminen" (ts. parempien valintojen tekeminen ja herkkujen jättäminen/vähentäminen) sopii todella hyvin mulle ja oon tosi innoissaan mun kropan muutoksista. Välillä tietty saa hieman herkutella, mutta se nyt on vaan elämää ja pääasia on se, että se herkuttelu ei jää sille on-vaiheelle koko loppuelämäksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!