20. maaliskuuta 2013

20/03/13

Ruokapäiväkirja 20/03/13:

Aamupala:
* puuroa
* 1 dl mansikkakeittoa

Päivällinen:
* makaroonilaatikkoa + hieman ketsuppia
* salaattia + hieman kevyt chilikastiketta
* raejuustoa
* punajuurisalaattia
* 2 dl maitoa

Välipala:
* muffinssi
* 2 kuppia kahvia

Iltapala:
* kreikkalaista jugurttia
* 1 dl mansikkakeittoa

Aaaaa, mä en kestä! En saanut juoda eilisen hampaanpoiston jälkeen kahvia ja mulla oli jo aamulla hirvee tärinä päällä. Ei kai siinä, päivällä keitettiin kaffit, kun mun päänsärky ylty niin p*rkeleen kovaksi. Eipä tuo haava suussa tuntunut sen kummemmin ärtyneen, vaikka kipeä se on. Buranaa naamariin aamusta iltaan (kohtuudella).

Mulla on leukanivelet muutenkin aivan superkipeänä. Eilinen hampaanleikkaus oli muutenkin melko haastava, kun mun leukanivelet tuntui rusahtelevan siinä. Ne on siis todella löysät ja käytännössä koko hampaanpoiston ajan painoin itse omia leukaniveliä, ettei niihin sattuis ja ne ala kramppaamaan.

Eiliseen ruokapäiväkirjaan tuli pieni editointi, koska söin vielä myöhään illalla vähän jäätelöä. Kyllästyin siihen marjapussin pitämiseen poskella, kun mustaherukat valui pitkin naamaa ja vaihdoin jäätelöön. Lääkäri totesi, että jäätelönsyöntikin auttaa haavaan (sieltä leikeltiin vähän tulehtunutta limakalvoakin pois, eikä kaikkea ommeltu) ja vähentää mahdollista turvotusta ja mustelman tulemista. Kyllähän se mulle vain passas!

Kuva: minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!