25. maaliskuuta 2013

Viikkokatsaus 12/2013

Laihdutusviikko 6

VIIKON OLO
Pakko sanoa, että alan olla ihan tyytyväinen. Nyt huomaan oikeesti itekkin, että mulla on vyötärö kaventunut ja housut mahtuu kevyemmin jalkaan. Näin itsestäni kuvan, joka oli otettu n. 5 kuukautta sitten ja voi herranjestas mun naama oli turvonnut silloin! Vertailin vähän kuvia ja tajusin itsekin, että sitä pöhötystä on lähtenyt naamasta ihan kiitettävästi.

VIIKON SYÖMISET
Viikon syömiset meni mun mielestä ihan jees. Mulla kouluhommat painaa päälle ja koitan kuitenkin liikkua vähän joka päivä, niin blogi on joiltain päiviltä saanut vähemmän huomiota. Tavoite on kuitenkin kirjoitella tännekkin vähintään kerran päivässä.

VIIKON LIIKUNNAT
Maanantai: reipas kävely 1 h 10 min
Tiistai: reipas kävely 1 h 10 min
Keskiviikko: - (lepopäivä tiistain leikkauksen jälkeen)
Torstai: rauhallinen kävely 2 h 20 min
Perjantai: -
Lauantai: reipas kävely 1 h, juoksua 20 min
Sunnuntai: Kinect-tennis ja -laskettelu 1 h
Total: 7 h

Oon jotenkin tosi tyytyväinen tähänkin! Tai siis tää meni paremmin kuin pitkään aikaan. Tiistainahan multa tosiaan leikattiin yksi viisaudenhammas. Suussa on vieläkin ompeleet, mutta kipeeä ei enää käy, paitsi leukaniveliin. Niiden takia joudun syömään vielä viikon kuurin Buranaa... Raskasta urheilua pitäis välttää tollasen hampaanpoiston jälkeen, joten keskiviikon liikunta jäi kokonaan pois. Perjantaina oli J:n äidin synttärit, joten aikaa ei mukamas ollut urheilulle... Päällimmäinen fiilis on kuitenkin tyytyväisyys!

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!