30. maaliskuuta 2013

Aamuherätys

Huhhuh, mulla oli kymmeneltä tänään herätys, kun kukuin eilen illalla peräti puoli yhteen saakka valveilla. Mä kuitenkin heräsin ihan pirteenä jo ysiltä ja se ei kyllä haitannut tippaakaan! On aivan huippua, ettei koko päivä mene nukkumiseen, vaan saa jotain myös tehtyä. Oon tehnyt käsitreenin jo tälle aamulle, syönyt puuron ja nyt ajattelin laittaa kamppeet niskaan ja lähteä ulos nauttimaan auringosta.


Ennen olin just niitä ihmisiä, jotka nukkui viikonloppuisin kolmeen saakka. Nykyään tuntuu mun mielestä ihan tyhmältä kuluttaa aika siihen nukkumiseen, vaikka nukkuminen on kyllä ihanaa. Muutaman tunnin aikaisemmalla aamuherätyksellä saa päivään lisää pituutta ja arkiaskareet ei vie niin suurta osaa päivästä, kun ne voi tehdä jo aamulla pois alta.


Kuvat: weheartit

1 kommentti:

  1. Moi! Haastan sinut tekemään haasteen, joka löytyy täältä: http://kristiina-brilliantlife.blogspot.fi/2013/03/haaste.html :)

    VastaaPoista

Kiitos, kun piristit päivääni!