29. maaliskuuta 2013

29/03/13

Ruokapäiväkirja 29/03/13:

Brunssi:
* keitetty kananmuna
* kaksi pekonia
* raejuustoa
* kurkkua
* salaatinlehtiä

Päivällinen:
* makaroonilaatikkoa + ketsuppia
* raejuustoa
* 2 dl maitoa

Iltapala:
* iso pala puolukkakookospiirakkaa
* 2 kuppia kahvia

Kävin tänään heti heräämisen jälkeen (eli kello kahdeltatoista) 45 min pituisella lenkillä. Kyllä se on vaan mahtavaa, kun aamuaurinko tuo niin paljon energiaa koko aamuun. Tein itselleni vasta lenkin jälkeen vähän raskaamman aamupalan kuin yleensä. Sen jälkeen käytiin päiväsaunassa. Oli kyllä ihan täydellinen aamu, miksei tämmösiä oo useammin?

Oon tosiaan nyt tämmösellä pikkulomalla, että tiistaina vasta takaisin kouluun. Tää tuli tosi tärkeeseen aikaan ja mun suurin tavoite tälle lomalle on yksinkertaisesti ottaa rennosti ja latailla akkuja. Ei siis alkoholia tai juhlintaa tiedossa. J lähti tänään kaverilleen toiseen kaupunkiin, aikoivat ottaa olutta ja mennä baariin. Mä en halunnut lähteä mukaan osittain sen takia, että kaikki mun ystävät on juomassa (enkä siis itse halua juoda) ja osaltaan sen takia, että rahatilanne on melko pyöreä nolla. J kyllä maksais mulle vaikka kymmenet biletykset, mutten mä tahdo elää vain toisen siivellä...

kuva: silind

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!