27. maaliskuuta 2013

27/03/13

Ruokapäiväkirja 27/03/13:

Aamupala:
* neljän viljan puuroa
* 1 dl karviaisboysenmarjakeittoa

Lounas:
* hapanimeläpossukastiketta
* riisiä
* kukkakaalia
* jäävuorisalaattia + talon kastiketta
* porkkanaraastetta
* kurkkua

Välipala:
* kokonainen Vaasan ruisleipä (eli kaksi puolikasta) + Oivariinia
* 2 juustosiivua
* kurkkua
* kinkkusiivu
* viinirypäleitä
* 7 keksiä
* 4 mukillista kahvia

Iltapala:
* kiivi

Mä oon niin väsynyt, etten jaksa kirjoittaa mitään älykästä. Kerrassaan raastavan pitkä koulupäivä 8-20 (päästiin tosiaan kaksi tuntia aiemmin, kuin oli tarkoitus), eli toisinsanoen 12 h puuduttavaa istumista vihdoin ohi. Aamulla J vei mut kouluun, kun minä tapani mukaan olin aikatauluja jäljessä. Kävelin kuitenkin illalla kotiin, niin sai vähän raitista ilmaa. Ja koska päästiinkin JO kello kahdeksalta kotiin, päätin käydä vielä iltajuoksulenkillä. Paljon tuli kaikkea uutta ja mielenkiintoista tietoa, joten paljon hyvää jäi tämän väsymyksen lisäksi käteen. Nyt mä painun peiton alle, että jaksan herätä huomenna taas kasiksi kouluun. Hyvää yötä!
Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!