10. maaliskuuta 2013

Jumittaa

Mulla on oikeesti ollut tän koko loman ajan tosi laiska fiilis. Ennen loman alkua aattelin, että liikun ihan yhtälailla, kuin kouluviikoilla. No, eihän se nyt niin mennyt, vaan oon nauttinut kotona löhöilystä oikein olan takaa. Vähän jopa ahdistaa tuo kouluun meneminenkin huomenna, mutta mulla on paljon murheita kadonnut hartioilta. Kesätyöpaikkakin varmistui.


Mulla tää laiskuus on ilmaantunut sillä tavalla, että jumitan koneella. Tietty nyt lomalla oli vähän kurkkukipua ja muitakin menoja, että liikunta olis jäänyt joka tapauksessa kakkoseksi. Oonki tässä miettinyt, että tuleekohan musta koskaan sellasta ihmistä, joka ei osaa olla ilman liikuntaa ja jos tulee, niin millon. Musta nimittäin tuntuu, että joudun potkimaan itseäni välillä tosi paljon jo siinä, että käyn edes kävellen kaupassa.

Huomenna pitää vielä varata aika gynelle tarkastukseen ja pillerireseptin hakuun. Tällä kertaa vaan jotain eri merkkiä ja jos tuntuu, että kiukuttelu alkaa kestämään taas koko kuukauden, lopetan ne heti, enkä vasta parin vuoden päästä, kun oon tärvellyt itseni ja ihmissuhteeni rappiolle...

Kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!