24. maaliskuuta 2013

Aurinkoinen lauantai

Mä olin eilen tosiaan kaverin luona käymässä. Oltiin sovittu, että tuun jollain puolenpäivän jälkeen lähtevällä bussilla. Herättiin J:n kanssa kymmenen aikaan ja löhöiltiin hetki. Sen jälkeen alotin aamutouhuilut melko tehokkaasti. Kävin suihkussa, kuivasin hiukset, meikkasin, söin aamupuuron ja pelasin energiat muutamista FB:n peleistä (joihin oon jäänyt koukkuun) pikkuisen reilussa tunnissa!

Olin aivan hämmentynyt, kun olinkin niin hyvissä ajoin valmiina. Sovittiin, että tuunkin aikaisemmalla bussilla ja mä lähdin juoksujalkaa keskustaan. Ja onneks nimittäin juoksin, sillä pääsin suoraan oikeaan bussiin, joka oli sopivasti pysäkillä. Aurinko paistoi ja oli muutenkin ihan kiva fiilis.

Mun kaveri oli vastassa pysäkillä. Olin siellä 6 h, eikä aika tuntunut missään! Puhuttiin elämästä ja katsottiin kaks leffaa: Bridget Jones Elämä jatkuu ja P.s. I love you. Taattua tyttöhömppää siis! Bridgetin jälkeen tehtiin salaattia meille ihan törkeän hyvää salaattia lounaaksi, kuva löytyy edellisen päivän ruokapäiväkirjasta. Toisen leffan aikan siis syötiin ja lounaan jälkeen keitettiin kahvit. Tarjolla oli aivan taivaallista itsetehtyä juustokakkua ja vadelmakastiketta, itsetehtyä sekin. Niin hyvää, että on pakko tehdä sitä joskus itsekin.

Kotiin kun pääsin, kävin pyörähtämässä sisällä sen verran, että vaihdoin lenkkikamppeet niskaan ja lähdin juoksulenkille. Oli aivan mahtavaa, vaikka tiet olikin ihan mielettömän liukkaita ja alkumatka menikin kävellen kieli keskellä suuta. Loppujen lopuksi löysin tarpeeksi syrjäisesta asutusalueesta tien, joka ei ollut jäässä ja aloin juoksemaan. Lenkin jälkeen kävin mutkan kaupassa ostamassa tortillavermeet ja aloin kokkaamaan kotona. Kuvan tarjoilualusta on muutaman vuoden takainen lahja J:ltä ja se on aivan huippu. Tyhjään astiaan tuli vielä juustoraastetta, mutta siitä ei ole kuvaa. Syötiin Earth Hourin aikaan J:n kanssa melko tunnelmallisesti tortilloja kynttilöiden valossa. Ihanaa!

Kuva: minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!