17. maaliskuuta 2013

Kesäfiilistelyä

Mulla on jo monta päivää ollut sellanen ihana kutina ja odotuksen tunne mahassa, että kesä tulee kohta! Tiedän, tiedän, oon pikkusen aikaisessa tämän intoilun suhteen, mutta mulle kesä on maailman parasta aikaa. Ruskettuneena ei voi olla kiukkunen, vaan elämä on ihanaa, kaikki on vaaleenpunasta ja muuta yhtä lällyä.


Tekis hirveesti mieli lähteä jo varastoon kaiveleen ne laatikot esille, joissa lukee isolla "Kesävaatteet" ja "Kesäkengät". Vielä oon saanut itseni hillittyä ja ootan vaan sitä, että nään, mahtuuko vanhat kesävaatteet tulevana kesänä päälle. Eli toisaalta mua vähän pelottaakin samalla, että miten onnistun tässä laihduttamisessa! 

Kuvat: weheartit

Tälläkin hetkellä aurinko paistaa, mutta mua ei haittaa yhtään, vaikka ulkona on 8 astetta pakkasta. Kohta nimittäin oikeesti alkaa lumet sulamaan ja kengät ja sukat on jatkuvasti märkänä. Ja vähän aikaa, kun sitä jaksaa, niin kohta tulee varma kesän alun merkki: lakaisukoneet pyyhkii hiekat pois tieltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!