25. helmikuuta 2013

Blogi-asiaa

Päätin blogin perustamisesta lähtien kirjoittaa tänne oman ruokapäiväkirjan ylös. Se johtuu puhtaasti siitä, että tämä blogi on mun muistio ja päiväkirja, joka motivoi minua ja (toivottavasti) inspiroi teitä. Tämän takia jokaisen päivän listaus syömisistä löytyy tunnisteen "Ruokapäiväkirja" alta ja on helposti käsillä, jos haluan tutkailla, mitä viime päivinä on tullut syötyä.

Ruokapäiväkirjat on myös otsikoitu äärimmäisen selkeästi. Niissä on ruokien lisäksi vain lyhyt kertaus päivästä ja omista mietteistä. Ajattelin, että tämä on hyvä tapa helpottaa niitä lukijoita, jotka eivät ruokapäiväkirjoista välitä, vaan haluavat skipata ne, menettämättä sen kummempaa.

Luen itse jonkin verran muiden ruokapäiväkirjoja, sillä ne tuovat inspiraatiota omiin syömisiin. Tiedän kuitenkin, että kaikkia ei tällainen kiinnosta. Siksi tämä blogi käsittelee vähän kaikkea, mitä mun pään sisällä pyörii, eli tässä tulee nyt se päiväkirja-osa esiin. Blogista löytyy ruokapäiväkirjojen lisäksi siis asiaa omasta terveydestä, laihduttamisen etenemisestä, liikkumisesta ja syömisestä.

Tämä blogi ennenkaikkea motivoi minua. Olen itse tyttömäinen tyttö, joten visuaalisesti tämä mielestäni toteuttaa hyvin sitä käsitystä ja höpötykset on just niitä, mitä nuoren aikuisen päässä vaan voi pyöriä. Blogin aivan ihastuttava banneri taas on mun rakkaan ystävän tekemä!

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!