5. helmikuuta 2013

H2O

Olen koko 21-vuotisen elämäni ajan kuullut toistettavan tätä faktaa: "Vesi on terveellistä, juo sitä". Joten miksi ihmeessä se tulee niin yllätyksenä, että jo muutaman viikon säännöllisen vedenjuonnin jälkeen iho näyttää paremmalta, olo tuntuu paremmalta ja aineenvaihdunta toimii paremmin kuin koskaan?

En ymmärrä. Onneksi tajusin jo laihdutusurakan alussa, että veden juomisen tärkeyttä ei turhaan mainosteta. Se on edullinen tapa saada koko kroppa voimaan hyvin. Juon nykyään 1,5-2 litraa vettä päivittäin. Mulla on muutama todella ihana juomapullo, jotka on vain minun käytössä ja vain veden juontiin (inhoan pulloja, joista on juotu jotain mehua ja ne haisee sen jälkeen aina vähän kummalle, vaikka kuinka yrittää niitä pestä ties millä vippaskonsteilla). Ostin pullot viime kesänä Tupperware-kutsuilta ja ne on kyllä maksaneet itsensä jo moninkertaisesti takaisin. Oon välineurheilija tässäkin suhteessa. Kivan muotoisesta ja söpön värisestä pullosta on sata kertaa mukavampi juoda, kuin kulahtaneesta, puoli vuotta vanhasta (ja nimenomaan siitä jännänhajuisesta) limsapullosta. Pysyn myös helpommin kärryillä siitä, kuinka paljon olen juonut, koska puolen litran pulloa ei kovin montaa kertaa tarvitse täyttää.

Kuvat: tupperware.fi

Mulla on siis käytössä Tupperware Eco -sarjan kaksi sinistä 1 litran pulloa ja yhdet kappaleet vihreää ja punaista 0,5 litran pulloa. Puolen litran pullot on enemmän käytössä, ne kulkee koululaukussakin helpommin mukana. Ja niin minusta tuli vesi-intoilija!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!