5. helmikuuta 2013

Lakkoilua

En nyt tiedä miten selkeä tämä mun blogin nimi nyt sitten teille lukijoille on. Mun pään sisässä kaikkihan on tietty kristallinkirkasta, mutta se ei oo mitenkään epänormaalia, että mun kristallinkirkas on toisille sama asia, kuin kiinalaisille sumusaasteongelma.

Nimi Project SS/13 tulee kaikessa yksinkertaisuudessaan tästä mun meneillään olevasta laihdutus/elämäntapamuutoksesta, jonka pääpaino on Spring-Summer (kevät-kesä) aikana, vuonna 2013. Mun ihana ystävä (joka muuten itsekin pitää blogia) teki mulle muutaman bannerin, josta valittiin nyt sitten tämä nykyinen. Meitä yhdistää tällä hetkellä myös laihduttaminen. Ollaan toistemme personal tsemppaajia ja hädän hetkellä kuunnellaan, kun toinen haaveilee chilipähkinöistä. Tähän asti se on menny sillain, että mä oon ollu se, jolla on kuola poskella ja pähkinät mielessä.

Kuva: weheartit

Aloitin tosiaan jo kolme viikkoa sitten karkkilakon. Karkille siis kaikessa tilanteessa ehdoton ei. Viime viikonloppuna oli mun 21v-synttärit ja alkoholia tuli siemailtua ihan tulevienkin viikkojen edestä. Tästä syystä viime lauantaina alkoi myös ehdoton alkoholilakko. Kaikenlaiset hiilihapolliset juomat on myös kiellettyjen listalla. Mulle on siis ihan sama, onko kyseessä 0 kaloria sisältävä kivennäisvesi vai miljardi kaloria sisältävä sokerivesi. Muille herkuille ostokielto, mutta poikaystävän synttäripäivänä (maaliskuun puolessa välissä) ajattelin leipasta sille pienen täytekakun, josta aion syödä hyvällä omatunnolla palasen.

Yhtenä päivänä viikossa tehdään poikaystävän kanssa yhdessä jotain hyvää ja vietetään laatuaikaa yhdessä. Mun kouluaikataulujen takia se päivä on lähes poikkeuksetta perjantai, lauantai tai sunnuntai. Tortillat on meidän suurta herkkua! Olen koittanut viime aikoina etsiä jotain hyviä ja kevyitä ruokavinkkejä netistä, mutta vielä ei ole löytynyt oikein mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!