16. helmikuuta 2013

Karkkilakko

Karkkilakko on mulle ehkä helpoin tapa rajoittaa herkkujen syömistä. Mun karkin syönti menee muuten ihan mahdottomuuksiin, eli kaikki tai ei mitään -periaate on mun juttu. Mulla meni nimittäin ihan mahdottomuuksiin tuo karkin syöminen koulun alkaessa. Saatoin yhden koulupäivän aikana syödä pienen karkkipussin ja kotiin tullessa mussutin telkkarin ääressä suklaalevyn. Tämä karkkilakko on kuitenkin tällä hetkellä kestänyt kuukauden ja oon tosi ylpeä itsestäni, kun oon lakossa pysynyt.

Oon ennenkin ollut monta kertaa karkkilakossa. Pisin karkkilakko mulla kesti puoli vuotta. Asuin silloin vielä vanhempien luona ja sain siitä hyvästä karkkilakon päättymispäivänä 100e kouraan. Mun vanhemmat ajatteli sen niin, että ne tulee säästämään puolen vuoden karkkiostoksissa moninkertaisesti tuon summan ja itellehän se toimi sit tosi hyvänä motivoijana.

Kuva: weheartit

En ollut aluksi päättänyt mihin asti karkkilakko tulee kestämään. Ensiksi ajattelin, että kestäkööt sen aikaa kuin huvittaa, mutta nyt oon sitä mieltä, että haluan asettaa jonku tavoitteen. Joten, karkkilakkoni tulee kestämään vähän yli puoli vuotta ja se loppuu 1.8. Jos (siis kun) tämä karkkilakko kestää, saan palkinnoksi tuhlata 200 euroa johonkin ihanaan! Näin saan myös tehtyä oman uuden ennätyksen karkkilakkoiluun. Löytyykö sieltä muita karkkilakon kannattajia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!