7. helmikuuta 2013

Klooriongelma

Tykkään uimisesta tosi paljon. Haluaisin harrastaa sitä enemmänkin, mutta mun iho ei jostain syystä kestä uimahallien kloorivettä. Se ilmeni ensimmäisen kerran joskus varhaisteininä sillä tavalla, että mun iho alko reagoimaan tosi kummallisesti aina uimahallissa. Olin ihan punainen ja jossain vaiheessa alkoi kutina. Kohta iho alkoi halkeilemaan ja vuotamaan verta. Niihin aikoihin lopetin uimahallissa käymisen kokonaan.

Nyt oon muutamana edellisenä vuonna käynyt koittamassa suurin piirtein kerran vuodessa uimista. Iho ei vieläkään oikein nauti siitä, enkä viitsi kauaa lillua vedessä väkisin. Muutin viime kesänä uuteen kaupunkiin ja nyt olis tarkoitus käydä lähiaikoina ensimmäistä kertaa täällä kokeilemassa uudestaan uimista, miltä se tuntuu. Toivottavasti iho kestää vähän vanhempana vähän enemmän, koska olis tosi mukavaa käydä vaikka kerran viikossa uimassa vähän pitempi lenkki. Uinti on mun mielestä yksi mukavimmista urheilulajeista!

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!