6. helmikuuta 2013

Välipala

Mulla on nykyään tapana syödä pieniä välipaloja. Joku hedelmä, smoothie, myslipatukka tai välipalakeksi. Kaksi ensimmäistä on melko hankalaa syödä koulussa (vihaan mandariinin tuoksuista luokkahuonetta), joten olen innostunut kokeilemaan erilaisia välipalapatukoita/keksejä.

Tämän hetken lemppariksi on noussut Rainbow-merkkinen välipalakeksi, jossa on 62 kcal, hienoinen vaniljanmaku ja tuoteselosteen mukaan kuitua ja viljaa. Eikä ole hinnalla pilattu! Suosittelen kokeilemaan, maistuu tosi hyvältä kuuman kahvin kanssa.

Kuva: rainbow.fi

Tää blogin pitäminen pitää kyllä mun motivaatiota yllä. Jatkuvasti semmonen kyllä-mä-pystyn-siihen-fiilis! Kirjottelen tänne vähän kaikenlaista p*skaa ja välillä jotain ihan järkevääkin, mutta jos jollekin tulee paha mieli mun jutuista, etsi toinen blogi, josta tulee hyvä mieli! Kaikille löytyy kyllä jotain internetin ihmeellisyyksiä pullottavasta maailmasta, se on varma. Jos joku tietää muita hyviä laihdutus/treeniblogeja, ottaisin ilomielin linkkejä vastaan. Tsemiä kaikille laihduttajille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!