19. helmikuuta 2013

Ryhtiliike

Mulla on aina ollut vähän huono ryhti. Siitä mainittiin mulle ensimmäisen kerran joskus 12-vuotiaana ja sen jälkeen selkä on ollut enemmän tai vähemmän kumarassa. Tää on tosi huono juttu, koska jokin aika sitten mulla alkoi olemaan selkä ja hartiat vähän jumissa ja oon ajatellut, että se varmaan voi johtua huonosta ryhdistä ja asennoista ylipäätään.

Nykyään oon koittanut kiinnittää siihen(kin) huomiota. Koulumatkoilla koitan kävellä mahdollisimman suorassa ja istua hyvässä asennossa, enkä vain laahustaa ja röhnöttää. Sana "röhnöttää" on muutenki niin hirveä, että haluan kävellä selkä suorana jo pelkästään sen takia, ettei tarvii enää ikinä käyttää tuota...

Ryhdillä on myös muuta vaikutusta. Mun mielestä niistä, jotka kävelee selkä suorassa, huokuu itsevarmuus. Mäkin haluan kuulua siihen porukkaan. Kaupungilla näkee taas, että monet teinit kävelee selkä kyyryssä, joka taas suorastaan huutaa "älävaanhuomaamua". Tää alla oleva kuva tsemppaa mua vielä lisää, joten toivottavasti kohta ei enää edes tarvitse miettiä omaa ryhtiä, vaan suora ryhti tulee automaattisesti!

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!