23. helmikuuta 2013

Putouksen välttelyä

Mietin tossa äsken, että mikähän mulla on unohtunut, kun koko päivän on ollut sellanen olo, että jotain tärkeetä on jääny tekemättä. Ja nyt vasta tajusin: vesi! Asia, jota en oo unohtanut kertaakaan aiemmin. Kello on kohta kahdeksan ja nyt otin ekaa kertaa tälle päivälle tuon puolen litran vesipullon kainaloon. En tosiaan aio ahtaa itteeni enää tähän aikaan kerralla mitään kahta litraa vettä, mutta jonku verran edes.

Mun ilta menee pitkälti Täykkäreiden katsomisessa. Koitan vältellä parhaani mukaan Facebookia ja uutisia, etten vaan saa tietää, kuka voittaa Putouksen, koska poikaystävä on treeneissä ja tulee vasta yhdeksän aikaan kotiin. Sovittiin, että katsotaan Putous yhdessä sen jälkeen. On tää vaan vaikeeta, kun oon tottunut siihen, että esim. Facebook on auki taustalla, kun oon koneella. En tiiä, pitäisköhän tuota lähteä vielä iltalenkille. Tuota giffiä voi nimittäin varmaan soveltaa lenkkeilyynkin...

EDIT: Kävin sitten 30 min lenkillä! Hölkkäsin koko matkan ja otin myös juoksuspurtteja säännöllisesti. Tämän jälkeen treenasin vatsa- ja käsilihakset 30 min kotona. Nyt on hyvä mieli!!!

Giffi: weheartit

2 kommenttia:

  1. Toi veden juonti on kyllä yllättävän helppoa unohtaa! Vaikka kuinka yrittää keskittyä siihen, että muistaisi juoda tarpeeksi, monesti illalla kuitenkin huomaa, että olisi vielä hirveästi vettä juotavana. Mun pitäisi tällä hetkellä juoda noin 3-4 litraa päivässä, joten aika hankalaa on ollut.
    Nimimerkki: Puoli litraa olis vielä jäljellä (kolmesta litrasta) ja kello on yli 22 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ite tosiaan päivän ihmettelin, kun oli just sellanen "nyt-oon-unohtanut-jotain" -olo. :D Mulla on melko hyvin menny tähän asti toi veden juominen, kun roudaan puolen litran vesipulloa joka paikkaan, joten koulussakin tulee juotua se 0,5-1 litraa, riippuen päivän pituudesta!

      Sulla on kyllä paljon tuota vettä juotavana! Meneekö yleensä tuo neljä litraa kumminki rikki, vai jääkö suurinpiirtein johonkin kolmeen litraan? :b

      Poista

Kiitos, kun piristit päivääni!