20. helmikuuta 2013

Yöhöpöttelyä

Hih, mulla meni ihan höpöhöpöksi tää koneella istuminen nyt illalla, kun luin vanhoja sähköposteja ja tajusin, että mulla on huomenna vain 2h koulua iltapäivällä. Jeeeeee! Päätin sitten katsoa pari Täykkärit-jaksoa lisää, mulla on tällä hetkellä 6-tuotantokausi menossa. Oon ihan koukussa! Pelailtiin myös poikaystävän kanssa Älypään moninpeliä.

Tykkään muutenkin katsoa tosi paljon kaikkia telkkarisarjoja ja oon ostanut hyllyt täyteen eri sarjoja. Suosikit on ehdottomasti Täydelliset naiset, Sinkkuelämää, Gilmoren tytöt ja Burn Notice. Oon saanut kuulla siitä koko elämäni, kun oon sen verran tunnollinen, etten suostu lataileen niitä laittomasti netistä, vaan ostan ne kiltisti.

Hyllyt on tosi täynnä eri sarjoja, osaa en ole vielä aloittanut, mutta olen nähnyt pari jaksoa telkkarista ja ostanut ensimmäisen (ja mahdollisesti myös toisen) tuotantokauden, jotta voin aloittaa niidenkin katsomisen ihan ensimmäisestä jaksosta asti. Niitä on mm. Will and Grace, Rakkauden anatomia ja Perhesiteet. Haavelistassa on ainakin Frendit ja Ally McBealit!

Oon vihdoin ja viimein hoksannut, miten voin yhdistää tähän yhteen lemppariharrastukseen myös hieman treenaamista ja perusjumppaa. Voin sanoa, että esimerkiksi lankussa oleminen on huomattavasti helpompaa, kun ajatukset on täysin Susanin ja Miken draamantäyteisessä suhteessa. Jossain vaiheessa vaan tajuaa, että "ai p*rkele, mun lihakset on tulessa". Myös käsitreenit onnistuu siinä samalla hyvin!

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!