21. helmikuuta 2013

Ilmaista terapiaa

Mulla oli tänään mieli vähän maassa. Vaikka suurimman osan ajasta pystyn keskittymään siihen hyvään, mitä mulla on, joskus se paha mieli vaan ottaa vallan. Tänään tuli totaalihajoaminen kotona. Ensimmäinen ajatus oli, että jään vaan kotiin nyyhkimään sohvalle, mutta päätinkin ottaa itseä niskasta kiinni ja vedin juoksukamppeet niskaan.

Mun mielestä mikään ei puhdista (ainakaan hetkellisesti) yhtä tehokkaasti oloa, kuin lenkkeily. Pää selviää, mieli kirkastuu ulkoilmassa ja pahat asiat jää taka-alalle. Vaikka oon menettänyt paljon, oon saanut vielä enemmän. Mulla on ihana koti, jossa on hyvä olla ja unelmien poikaystävä. Mun terveys on ihan hyvällä mallilla ja mulla on hyviä ystäviä. Se on vaan jännä, että tämmöset asiat jollain tasolla vissiin unohtuu, kun paha olo vyöryy yli.

Ulkona oli aivan huippu ilma! Muutama aste pakkasta ja tiet hyvässä kunnossa. Kilometrejäkin tuli taitettua varmaan useampi, koska hölkkäsin lähes tunnin. Yhdistin lenkin taas kauppareissuun, kiva kun saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Kyllä se näin on, että liikunta tuo paljon iloa ja mieli keveni heti, kun sain purkaa pahan olon ulkoilmaan ja tekemällä jotain hyödyllistä.

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun piristit päivääni!