8. helmikuuta 2013

Kuuma, kuumempi, hottis

Yksi tärkeimmistä syistä, miksi haluan olla hoikemmassa kunnossa, on poikaystävä. On aivan ihanaa, että mun poikaystävä hyväksyy mut just tällaisena. Siitä ei vain ole hyötyä, jos itsellä ei ole hyvä olla ja siksi päätin tehdä asialle jotain. Oon siitä onnekas ihminen, kun olen löytänyt kumppanini jo näin nuorena. Muutettiin reilun kolmen vuoden seurustelun jälkeen yhteiseen kotiin nyt viime tammikuussa.

Poikaystävä tietty kuittailee välillä vähän jotain, mutta se on hyvä vain, niin mulla pysyy järki päässä tässä touhussa, enkä unohda sitä, että tämän ei kuulukaan olla niin kamalan vakavaa. Joskus saa repsahtaa ja syödä sen toisen pullan. Tiedän kuitenkin, että se on aina mun tukena. Se on harrastanut itse jääkiekkoa polvenkorkuisesta asti jossain muodossa ja on muutenkin melko urheilullinen, vaikkei mikään kuntosali-intoilija olekaan. Mä itse olen ihan onneton kaikissa treenihommissa, niin mua on auttanut tosi paljon, kun poikaystävä on näyttänyt mulle hyviä lihasliikkeitä. Olenkin tässä miettinyt, etten varmaan edes osais tehdä kuntosalilaitteilla mitään oikein...

Haluan, että minä ja mun poikaystävä voidaan molemmat olla musta ensi kesänä ylpeä, kun otetaan rannalla aurinkoa tai pelataan kaveriporukalla rantalentopalloa. Tavoitteena olla kuuma, kuumempi, hottis!

Kuva: weheartit